Wednesday, March 2, 2011

maaf smaunya

I'M SORRY..yes..eiyka memang jahat..eiykaa tak sempurna macam awak..awak baik..saya yang jahat..tapi pernah atak awak tanya saya apa masalah saya ? pernah tak awak cakap "boleh kita share problem awak? " kenapa mesti saya yang faham perasaan awak.. kenapa awak tak boleh nak faham perasaan saya.. ? eiyka sendiri tak tahu kenapa dengan mira akhir-akhir ni.. sebenarnya..eiyka memang tengah banyak sangat problem.. eiyka mengaku problem-problem ni semua membuatkan mira stress and sampai sakit..sejak akhi-akhir ni eiyka memang cepat stress dan kene penyakit..
semenjak bace 1 blog ni..emosi eiyka terus tak stabil.. kadang-kadang tu eiyka happy je..kadang-kadang gak eiyka nangis sampai bengkak-bengkak mata nie..jujur eiyka cakap..lepas baca blog tu..eiyka teringatkan kmuoh..almost hari2 eiyka akan menangis teringat kan kmuoh..eiykaa betul2 rindukan kmuoh..
akhir-akhir nie eiyka banyak habiskan masa eiyka dekat dalam bilik and menangis all the time..eiyka tak tahu apa dosa eiyka kali ni sampai orang2 yang eiyka percaya buat eiyka macam ni...kenapa sebab kan masalah tu kita kene gaduh? dalam keadaan saya tak sihat.. saya ingat awak sebagai kawan2 saya dapat ceriakan hidup saya..tapi tak..saya makin sakit dengan layanan awak semua..saya memang nak suicide dah awak..saya dah tak tahan dengan semua ni..saya penat dengan semua masalah ni..dalam pikiran saya..saya nak ikut kmuoh..mungkin awak dan yang lain2 akan happy kalau saya tak ada..mungkin itu yang awak nak..awak nak saya pergi dari hidup awak..kalau itu yang awak nak..cakap dengan eiyka..eiyka boleh suicide..eiyka sendiri tak kuat..eiyka tak kuat..!eiyka perlukan kawan-kawan eiyka yang dulu selalu sokong eiyka.

No comments:

Post a Comment